Τι αλλάζει στον ρόλο του Αποδεικτικού Φορολογικής Ενημερότητας;
Αξιοποιώντας τις τεχνολογικές δυνατότητες του συστήματος TAXIS, το Υπουργείο Οικονομικών προέβη στη μεταρρύθμιση του νομικού πλαισίου που διέπει το Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας με τον Ν. 2753/99, ο οποίος ισχύει από 1/12/1999, με γνώμονα τις επόμενες βασικές αρχές:
Σε ποιες περιπτώσεις απαιτείται Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας;
Με το νέο νομικό πλαίσιο απαιτείται Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας προκειμένου (κυριότερες περιπτώσεις):
Το Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας υπογράφεται μόνο από τον υπάλληλο που το εξέδωσε, στον οποίο και έχει εκχωρηθεί η υπογραφή του - Προϊσταμένου της ΔΟΥ για το θέμα αυτό.
Το Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας εκδίδεται σε 2 αντίτυπα. Ο ενδιαφερόμενος πολίτης παίρνει το πρωτότυπο και στη ΔΟΥ αρχειοθετείται το αντίγραφο, το οποίο επισυνάπτεται στην αίτηση.
Αν ο ενδιαφερόμενος χρειάζεται περισσότερα αντίγραφα, μπορεί να φωτοτυπηθεί το πρωτότυπο προτού υπογραφεί και στη συνέχεια να μπούν πρωτότυπες υπογραφές στο πρωτότυπο και στα αντίγραφα. Ειδικά για τις περιπτώσεις εξάμηνης ισχύος (κάθε νόμιμη χρήση πλην της είσπραξης χρημάτων), αντίγραφο του Αποδεικτικού Φορολογικής Ενημερότητας μπορεί να επικυρωθεί και από την Αρχή στην οποία προσκομίζεται. |
Έκδοση Φορολογικής Ενημερότητας
|